klachtenregeling

Creating Curiosity, Nieuwsgierig Denken Klachtenregeling

Definities

Klager

Een (toekomstige) afnemer van of betrokkene bij een door Creating Curiosity / Nieuwsgierig Denken geleverde dienst

Klacht

De afwijking die de Klager heeft vastgesteld en die de Klager bij Creating Curiosity / Nieuwsgierig Denken onder de aandacht wil brengen. 

Klachtenbemiddelaar

Onafhankelijke partij. De Nederlandse Orde van Beroepstrainers, de NOBTRA.

Deze klachtenprocedure kan door belanghebbenden worden gebruikt indien zij een klacht in willen dienen bij Creating Curiosity / Nieuwsgierig Denken. Creating Curiosity / Nieuwsgierig Denken zal zich ten allen tijde inspannen om de klacht zo correct mogelijk te behandelen. Indien de procedure beschreven in dit document voor u onduidelijk is kunt u contact opnemen via jason@nieuwsgierigdenken.nl.

Vertrouwelijkheid

De klachten worden door alle betrokken partijen vertrouwelijk behandeld. Dit betekent dat de partijen alleen onderling informatie uitwisselen over de klacht, totdat er een uitspraak is gedaan over de afhandeling van de klacht. Alle partijen mogen voor die tijd geen informatie over de klacht naar buiten brengen, zoals bijvoorbeeld via sociale media, omdat dit de eerlijke behandeling van de klacht in gevaar zou kunnen brengen.

Klachtenprocedure

  1. Indienen van de klacht. 
  2. De Klager kan klachten over werkzaamheden of uitingen door Creating Curiosity / Nieuwsgierig Denken indienen en dienen binnen 14 dagen te worden gemeld. 
  3. Klachten kunnen door de Klager worden ingediend via jason@nieuwsgierigdenken.
  4. Ontvangstbevestiging
  5. De Klager ontvangt een bevestiging middels een e-mail van de ingediende klacht. Deze bevestiging zal binnen twee werkdagen worden teruggekoppeld aan de Klager. Deze bevestiging bevat een korte samenvatting van de klacht en de datum waarop deze klacht is ingediend.
  6. Uitspraak
  7. Creating Curiosity / Nieuwsgierig Denken is bevoegd een uitspraak te doen over de ingediende klacht door de Klager. Deze uitspraak zal elektronisch worden gecommuniceerd via een e-mail en zal eventuele daaraan gekoppelde aanpassingen uitlichten.
  8. Creating Curiosity / Nieuwsgierig Denken is bevoegd om telefonisch of schriftelijk meer informatie op te vragen bij de Klager.
  9. De Algemene Voorwaarden van Creating Curiosity / Nieuwsgierig Denken zullen altijd leidend zijn bij een uitspraak.
  10. Afhandeling
  11. De klacht wordt binnen een periode van vier weken na indiening van de klacht afgehandeld. Wanneer zich een situatie voordoet waardoor een langere termijn gewenst is, dan zal de Klager hiervan op de hoogte worden gesteld middels een email met een indicatie van de verwachte afhandeltijd. Eventuele consequenties worden zo snel mogelijk afgehandeld.
  12. Bezwaar tegen de uitspraak
  13. Wanneer de Klager bezwaar heeft tegen de uitspraak door Creating Curiosity / Nieuwsgierig Denken, dan kan de Klager zich wenden tot de Klachtenbemiddelaar. De NOBTRA zal als onafhankelijke derde een uitspraak doen. De NOBTRA is te bereiken via info@nobtra.nl of via hun website https://nobtra.nl/opdrachtgevers/klachtenprocedure. De uitspraak van de Klachtenbemiddelaar is bindend voor alle betrokken partijen. Eventuele consequenties worden zo snel mogelijk afgehandeld.


Klachten en de wijze van afhandeling worden altijd vertrouwelijk behandeld en zullen worden geregistreerd voor de duur van 2 jaar.

Laatst gewijzigd: 12/07/2021

Share by: