Klager
Een (toekomstige) afnemer van of betrokkene bij een door Creating Curiosity / Nieuwsgierig Denken geleverde dienst
Klacht
De afwijking die de Klager heeft vastgesteld en die de Klager bij Creating Curiosity / Nieuwsgierig Denken onder de aandacht wil brengen.
Klachtenbemiddelaar
Onafhankelijke partij. De Nederlandse Orde van Beroepstrainers, de NOBTRA.
Deze klachtenprocedure kan door belanghebbenden worden gebruikt indien zij een klacht in willen dienen bij Creating Curiosity / Nieuwsgierig Denken. Creating Curiosity / Nieuwsgierig Denken zal zich ten allen tijde inspannen om de klacht zo correct mogelijk te behandelen. Indien de procedure beschreven in dit document voor u onduidelijk is kunt u contact opnemen via jason@nieuwsgierigdenken.nl.
De klachten worden door alle betrokken partijen vertrouwelijk behandeld. Dit betekent dat de partijen alleen onderling informatie uitwisselen over de klacht, totdat er een uitspraak is gedaan over de afhandeling van de klacht. Alle partijen mogen voor die tijd geen informatie over de klacht naar buiten brengen, zoals bijvoorbeeld via sociale media, omdat dit de eerlijke behandeling van de klacht in gevaar zou kunnen brengen.
Klachten en de wijze van afhandeling worden altijd vertrouwelijk behandeld en zullen worden geregistreerd voor de duur van 2 jaar.
Ontdek de kracht van nieuwsgierigheid en verwondering met Nieuwsgierig Denken! Samen met Jason Fredrick leer hoe je onze mooiste eigenschap in onderwijs en organisaties aanwakkert bij jezelf en anderen voor een leven lang leren en ontwikkelen. Voor alle leeftijden!
Inspiratiesessies, workshops en gastlessen over het nieuwsgierigheid en verwondering voor scholen en bedrijven.